Nytt träns

Var på Skånsk Hästutrustning idag för att jag hade bett dem ta hem bruna webbers till dressyrsadeln. Hade inte haft tid på hela veckan, så äntligen kom jag iväg. iktigt snygga var dom. Kollade även på lite träns som eventuellt skulle kunna passa till sadeln. Har bara ett svart dressyrträns och de passar ju knappast ihop med sadeln. Efter lite tittande slutade det med att jag fick ett brunt Hubertus Classic träns med mässingsspännen med mig hem! Kunde inte släppa det. Satt som gjutet på Cleo.   Nu väntar vi bara på att hon ska bli frisk.

Hoppas jag får sålt de andra två sadlarna så fort så möjligt eftersom jag kanske ska köpa loss Emmies hoppasadel då hon var och provade ut en ny. Hon har en Wintec Close Contact och en sån hade jag tänkte ha till Cleo istället för den jag har nu, då den inte är 100% bra till henne.

Tror även de blir en ny dressyrgjord i slutet av månaden. Stropparna på denna dressyrsadeln är kortare än den andra. Så nu är det 85cm som gäller. Det längsta som finns. Haha då har vi det längsta i alla gjordarna. Vadå att min häst är tjock =S

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Söt hund på headern :D

2008-11-01 @ 00:04:34
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0