Nytt täcke

Nu när Cleo är halt efter förra veckans bravader i hagen så har jag fått mer tid till att leta efter en bra dressyrsadel. Har bestämt mig för en Bates Caprilli dressyr i brunt. Hoppas nu att den finns kvar eftersom det var den sista. Hittade ingen bild på den utan får fotografera den när jag får den. Så nu får jag byta färg på allt. Hittade ett jätte fin träns på Hööks i kastanjebrunt som jag tror ska passa till för bara 260kr!

Dessutom blir det ett nytt regntäcke. Alla har tipsat om Horseweres Amigo täcken så det ska bil ett sådan med. Kolla bilden. Hoppas inte hon tar sönder det med =(

Kommentarer
Skrivet av: Jonna

horsewares täcken är super. jag har allt från svett täcke till vinter täcke i de till alla mina hästar. och dom går inte sönder, wilmas vintertäcke hade hon i sex år utan att det blev sämre eller gick sönder. har just amigo täcket till mitt fullblod :) hoppas du blir nöjd.

2008-10-14 @ 12:59:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0