Juligt

Var på Väla med Julle precis och när vi gick förbi The Body Shop så snappade jag åt mig en av deras nyhetstidningar Everybody. Älskar verkligen deras produkter och de är som godis för huden =) och själven med alla dessa härliga dofter. Man dräglar ju inte alls över alla deras söt små presentförpackningar nu inför jul. Hade gärnma låtit någon av dem vänta på mig under granen. Dessutom så hade de ju en färdig adventskalender med 24 överraskningar man kan köpa. Visade upp det för Julle och klargjorde att jag ville ha en sån! Men de blir nog inget av det som jag känner han rätt. Han vill nog gärna ge mig det man tar sig inte tid att fixa det....


Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Jag älskar också bodyshop! Så bra produkter och alla luktar så gott!

2008-11-25 @ 14:06:32
URL: http://faaanys.blogg.se/
Skrivet av: Fanny

Godnatt! Sovgott!

2008-11-28 @ 23:24:21
URL: http://faaanys.blogg.se/
Skrivet av: Paula

Förfest hos mig sen utgång på juldagen den 25 dec! Sugen på att komma? Du kan väll höra av dig =) Puss /Paula 0703630170

2008-12-21 @ 20:26:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0