Fis också



Jaha. Är depp idag. Var med Ellen och hennes mamma och tittade på eventuellt en ny häst till henne då Stella inte håller till de högre klasserna. Tråk för Stella. Men tur för Ellen som har det så pass förspännt så de kan köpa en ny häst till henne. Däremot så går det inte så bra för mig ju. Är så himla ledsen för det med Cleo. Vet inte riktigt hur jag ska tänka. Vill jag ha en ny häst? Kommer de bli en ny häst eller kommer jga kunna ha kvar Cleo? Är det bara som promenad häst så är det ju int elönt för mig. Vill kunna träna ordentligt men får bara låta henne gå i hagen nu en månad. Får se hur det blir evigt gröna ängar eller inte...

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Söt häst!

2008-11-24 @ 18:27:39
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0