T o r s d a g

Idag så hade vi teori på fårskötseln. Kul nu när man börjar bli insatt i det. Så nästa vecka ska min grupp klippa får. Det ska bli otroligt roligt att få testa på det. Ska åka och fota mig till min körkort imogon så kan slipper ha lappen. Ska bli skönt med ny legitimation =P

Oj vad många som var intresserad av att lotta ut mina smycken. Kul att folk är intresserade. Hoppas fler besöker min blogg efter detta. Ska förska få ordning på vilka smycken som ska lottas ut. Har ej bestämt mig än. Dock kan inte alla bli utvalda till att få lotta ut ett smycke efter som det är en kostnad för mig. Hoppas ni förstår men om man är intresserad kan man fortfarande anmäla sig till min mail [email protected] om man är intresserad av att lota ut ett handgjort smycke av mig.

puss.

Kommentarer
Skrivet av: ACO

Oj glömde skriva den! Men här kommer den! :D

2008-01-24 @ 22:54:20
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0