Söndagstur

Var som sagt iväg med mor och far i Malmö och handlade. Mamsen och Papsen köpte kanppt något på första stället som var Märkesoutleten vid Midhem men på Price Off på Dalaplan som var vårat näst stopp storhandlade de i princip. Både mor och far köpte var sitt skidställ. Mamma köpte en brun jacka med rosa och beiga ränder med svarta byxor till och far köpet en brun jacka med kobolt blåa skidbyxor till. Snyggt. Han fyndade även ett par skor.

image199

Mössorna är av märket seger och den svarta kostade 75;- och den ljusblåa 125;-. Båda var på rea. Puma halsduken kostade 150;- på rean och tumvantarna av skinn kostade 199;- på rean. Allt från Märkesoutlet förutom vantarna som är från Price Off. Snö skorna är från Price Off och riktigt mysiga. 199;- på rean. Gympisarna är samma som jag har i svarta fast dessa är bruna. Mycket finare till våren. Kostade 400;- från Märkesoutlet.

   

Nej nu måste jag verkligen skynda mig och packa allt som ska tillbaka till svalöv så jag hinner se Victoria's Secret på trean kl 20.00!


Puss.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0