Ego-Boost

Har sammanställt en liten lista med saker jag är nöjd med. Det var Stephanie som fick mig att lista det och de känns som den kan bli låång fast jag håller mig till favoriterna.

  Jag har en underbar vovve som avgudar mig och jag avgudar han.
  Jag gillar att ha ordning på mina saker och får lätt ryck att städa på vissa ställen.
  Jag har ett hållbart hår som tål alla mina knäppa påhitt.
  Jag har många lyckade bakverk (Jobbar på matlagningen!)
  Jag går i en bra skola som vill att jag ska lyckas.
  Jag har en egen lägenhet.
  Jag har en pojkvän som älskar mig.
  Jag får ta mycket plats i min familj.
  Jag har en fin rumpa =)


Kommentarer
Skrivet av: Åsa.S

Svar: Lovar att återkomma med resultatet av rakhyvlarna, vad jag köpte för smink får jag också ta och lägga in.
Ha det fint!

2008-01-06 @ 10:30:39
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0