O n s d a g

Hihi var och shoppade igår. Vi var på Familia föst och sen drog vi till Väla. Kanske har hittat klänning där så ska dit och prova i helgen =) Men fyndade lite iaf.

Går bra till lunch idag. Riktigt skönt. Ska göra prov sen också i Arbetsmiljö. Hoppas det går bra. Sen blir de förhoppningvis uppehåll i eftermiddag så jag kan ta en ridtur på Fallini =) Är tråkigt att jag inte har hunnit med ridningen. Är verkligen något jag vill syssla med. Så vi får se om vädret blir till min fördel.

Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Ha en fin onsdag :)

2008-02-06 @ 09:54:58
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Skrivet av: Matilda

Jag tycker att dina smycken är ljuvliga! :) SKa lätt beställa hem lite nya av dig sen när jag börjar jobba nästa månad igen :)

Om det finns nått sätt, kan jag försöka göra reklam för dig om du vill? Kan skriva lite om dina smycken, och kanske ha en tävling, där de måste skriva en text på sin blogg och länka dig?

Jag är öppen för förslag om du vill! Tycker absolut att dina smycken ska få mera uppmärksamhet! :D

2008-02-06 @ 10:40:34
URL: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0