Äntligen är man hemma!

Oj! Gick upp kl tre inatt för att köra från Idre i god tid för att även komma hem i god tid. Vi slapp både en massa rusningstrafik från Idre och de var lättare att sova i bilen. Chico gnällde lite i början men sov mest sen. Han är världens bästa vovve. Mamma har tagit en massa bilder på han i snön. Ska visa så fort de kommer in i datorn. Just nu ligger han i sängen hos mig och myser - det vill säga sover ännu mer. Har satt igång med att tvätta nu direkt när jag kom hem eftersom det bara är till att packa om imorgon. När jag var inne i tvättstugan och sorterade upp allt gick han rakt in och la sig ibland högarna för att såklart, sova! Hihi. Men skulle tvunget vara där mossan var. Något som får ens hjärta att klappa ännu mer för han <3

Ska snart packa upp allt för att sedan packa ner igen. Jobbigt. Längtar tills jag kan få bo på ett ställe!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0