En snabb lördag

Igår var myset i stan med Mor väldigt uppskattat från min del. Ännu mer från Mor skulle jag tro. Fick med mig hem det dära tränset för tvåhundra kronor från Horze. De hade höjt priset på det till 319kr. En skillnad på 120kr, man fick ju fortfararande samma träns! Så tjbbade lite med henne i kassan och så fick jag det för 199kr som det kostade tidigare i veckan när jag var där.

I stan med Mor sminkad inne på FACE stockholm. Fast hon som gjorde det var väldigt okunnig i att ta emot kunder för Make Up lektion. Mamma fick fråga jätte mycket eftersom hon knappt sa något och när hon väl gjorde det verkade hon inte riktigt veta vad hon pratade om. Nästa gång ville hon ha Make Up Store istället vilket jag håller med om rejält!

bluskokaii  musmini

Fick iaf en snygg blus av Mor från Kokaii. Fyndade även en liten söt väska från Make Up Store för 30kr. Ska ha den i handväskan till tamponger hade jag tänkt =P

På kvällen tog jag med mig Chico hem till Danneborg med förhoppning om att han skulle fungera ihop med Nikki även om hon var i slutskedet av löpet. Men icke! Han fick pryl av henne hella tiden men gav inte upp utan hoppade på henne hela tiden. Slutade med att jag fick köra hem kl elva och sova hos Mor och Far...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0