Björka Loge

Igår kväll var det dax för mig att vara ute och svira. Diggi hade förfest i sin nya lägenhet på 42 kvadrat. Mycket folk speciellt min trevliga damer Hanna och Jenny. Vi alla blev riktigt bra i gasen och hade riktigt kul på Björka. Träffade mycket kärt folk på stället. Även gammal klasskompis som var min barndomskärlek. Han kände igen mig och Mååd. Men jag anade inte ett uns att det var han. Mååd kunde iaf gissa. Sjukt ballt var det. Han körde iaf lastbil nu i sin pappas företag och hoppade gymnasiet. Fast han har alltid varit en lat typ. Måste träffa han någon dag och snacka gamla minnen.

Tyvärr så klängde Hanna lite för mycket på mig så vi trillade och jag slog bakhuvudet i betongen vilket resulterade i att jag svimmade sen. Bläää. Riktigt läskigt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0