T i s d a g .

Jobbet var helt ok idag. Var riktigt trött och slö i kroppen. Dessutom höll Party Time på att sparka mig i huvudet när hon stegrade och skulle slå med frambenen när jag skulle ta in henne och Roma från hagen. Jobbiga hästjävlar var de hela vägen hem från hagen.


Beställde kläder från ellos.se i söndes och fick leveransen idag. De är roligt när kläderna kommer så snabbt!
Den första satt fint och tunikan var lite för stor så den får gå lite som oversize men de blir hett tillsammans med ett brett bälte, svarta byxor eller ett par tjocka strumpbyxor. Den sista tunikan var mer som en klänning så den var inte alls lika söt som på bilden så mor fick den istället eller så ska vi skicka tillbaka den.


image37image35image36

Nu är min älskade snyggis här så jag ska ut en snabb runda med vovvisen och sen ska vi krypa ner i sängen för att kolla tv och sova <3

Kommentarer
Skrivet av: Kenza

svar: studiebidrag, barnvakt & så bloggen. :P

2007-10-31 @ 18:44:17
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0