Lördag.

Well. Idag så var det Peo, Julles lillebror, som hade fördelsedag. Haha vi väckte han tidigt imorse även om jag inte riktigt var sugen på det med tanke på att jag inte har sovit särskilt mycket inatt. Men Peo fick massvis med presenter av oss i familjen.

Efter frukosten var de bara till att ta på sig jobbekläder då jag, Peo och Rebecka skulle hjälpa Julle att ta ut inredning från de gamla slaktsvinstallet. För på måndag kommer där bo nya djur, nämligen kalvar =) Massvis med söta kalvar. Haha och de fick han reda på igår. De finns hur mycket som helst att göra men vi har kommit rätt långt idag. Ska vara där imorgon med.

Kl 13.00 var de dags för gäster på Danneborg för Peos ära. De bjöds på smörgåstårta som Bodil hade fixat.Något som alla uppskattade. Även finfin Daimtårta som Mormor Hillevi hade bakat. MUMS! Efter mat och fika drog jag och Julle ut i stallet igen för att fixa. Blider kommer på http://cattie.bilddagboken.se imorgon =)

Nu ska jag hålla kväll med min sötnos eftersom de är vår dag idag. Nämligen den 27 =)

image31

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0