T o r d a g

Vaknade inte med bra humör idag. Grannarna såg till att ha fest igår. Gick och la mig vid halv elva och lyckades somna vid halv tolv men sömnen varade bara en halvtimme sen så vaknade jag igen och kunde inte somnade om. Tappade tålamodet vid halv ett och ringe vaktbolaget. De kom typ 20 min senare, sen var de så lugnt som de aldrig har varit innan! Hoppas de jävlarna fick en varning...

Har haft miljö idag. Nästa vecka ska vi ha prov och sen kolla på film. Det blir The day after tomorrow och vi fick ta med kudde och godis och sånt! Var halt dö hela lektionen och mina leder mådde inte så bra efter en natt med för lite sömn. Iaf så blir de till att gå till körskolan snart. De är dubbel lektion idag. Skönt att få vara själv.

Julle skulle på julbord med Trollenäs lokalförening och är inte hmma från sent =( Trist för mig eftersom det är ett diskberg som väntar när jag kommer hem igen...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0