T a b b e !

Haha var med om världens tabbe precis. Var ute med Jessica och vovvsen. När jag går hem så är dörren till trappan låst! Den brukar låsas 22.30 men inte nu längre, nu låses den 21.30 Tänkte innan jag gick "Behöver jag nycklar? Nä, dörren låses inte förrens 22.30" Toh. Ringde Julle men då fungerade inte det så jag försökte ringa Jessica men de fungerade inte iheller!

Fick lite smått panik så jag började gå tillbaka för att prata med henne för hon stod utanför Fridhem och väntade på Johanna. Så jag fick lånat hennes telefon för att ringa Julle. Nej, då går de fram en signal och sen telefonsvararen. Så de följde mig bort. Hoppade lite på Julles fina S80 för att om den tutade skulle han defenitift titta ut och se mig! Men den ville inte låta så Jessica gjorde det istället.

Hon bus-visslade en massa och skrek på Julle så tittade han tillslut ut och kastade ner nycklar till mig så Chico och jag slapp stå ute och frysa i våra skånska minusgrader. När jag kom upp kom vi fram till att Telias nät ligger nere och inte fungerar. Vi båda har telia för att de ska bli billigare att ringa till varandra men lönt med mobil om man inte kan ringa!

Skönt man har vänner som ställer upp! <3

image99






Kommentarer
Skrivet av: Universalappeal

Ja vänner är bra.

2007-11-27 @ 22:22:11
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Skrivet av: Jessica

Ja du.. det är tyr du har mej:P och johanna men mest mej:P Love ya

2007-11-28 @ 13:48:26

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0