S ö n d a g .

Detta var min outfit för söndagens bravader =) Har min grymt tjocka jacka eftersom de var svinit kallt ute!

image68


Klänningen ellos.se
Sjal H&M
Bälte Gina Tricot
Strumpbyxor H&M
Har även svara stövlar på mig från Din Sko





Idag så är det slappt. Skulle ringt Theresa och snackat om Fallini men de får ta och vänta till imorgon. Orkar inte rida idag för min knän mår inte så bra. Sängen har iaf varit underbar att sova i =)

sängen


Senare idag ska vi till Örkelljunga och hälsa på Julles Mormor och Morfar. Riktigt trevligt ska de bli. Hela familjen ska dit så Hillevi (Mormor) kommer bli jätte glad. Är storm förtjust i henne för hon är bara för cool!


puss.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0