O n s d a g.

Vi fick reda på hur det hade gått på djursjukvårdsprovet idag. De gick sämre än jag hade trott men jag klarade mig till VG-nivån. Besviken på mig själv. Får plugga mer nästa gång.

Ikväll är de Gåsmiddag på skolan vilket betyder att man klär upp sig, äter gås och sedan drar vidare till någon som har egen lägenhet och super sig redlöst berusad! Jag ska dock inte göra det sistnämnda. Orkar helt enkelt inte och jag har en bra anledning - värktabletterna går inte hand i hand med alkohol. Ska lägg upp bilder på min kvällsoutfit sen



puss.

Kommentarer
Skrivet av: Jennie

de e ju bra med vg :)
svar: ja typ.. fast de e mer väderväxlingar som stör mig än att de e kallt

2007-11-14 @ 17:32:19
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0