N y t t M ä r k e.

makeupfactory
Var på Väla och Familia med Julle, hans Mor och Rebecka. Jule och han Mor var inne och handlade på City Gross medans jag och Rebecka gick runt och kollade i butiker på Familia. Köpte balsam spray till min Mor på Bellbox och sen så gick vi in på Cubus och kollade så märkte jag att de hade ett nytt sminkmärke som heter Make Up Faktory. Behövde en ny mascara så jag kollade in det och de visade sig att om man köpte två produkter så fick man en styling mascara på köpet!

Dessa Produkter köpte jag

   
Eyeliner 160;- , Eye Shadow 140;- och fick En Styling Mascara på köpet

Kommentarer
Skrivet av: Jennie

svar: haha okej :) låter skoj! hoppas du får en mysig kväll då:D

2007-11-16 @ 10:59:28
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0