M å n d a g

Ny vecka, Nya tag.
Idag ska jag jobba med mitt projektarbete som handlar om kastering av hundar - mest av hanhundar. Har tagit ut lite olika artiklar från nätet. Agria hade två bra. Även expressen hade en. Får se vad jag får ihopa. Ska leta efter olika kliniker vad det tar för kastrering av hanhund respektive tik.

Denna veckan

Skolan: Ska lämna in den uppgiften till Johnny som jag inte gjorde förra veckan. Boka tid för omprov i arbetsmiljö till Olov.

Fritid: Julstäda i lägenheten och trimma vovven =) Jessica ska tatuera sig på ondsag och ska följa med och hålla handen!

Körning: Dubbellektion för Monika på torsdag mellan 16.00 till 18.00 Ska fråga om halkan.

Ridningen: De blir nog inte från på söndag Fallini får vila tills dess för de blir tajt på schemat. Träna på de med formen eftersom vi inte riktigt har hittat knapparna. Formen i alla gångarter och böja med volter och serpentiner för smidighet.

image99








Kommentarer
Skrivet av: Jessica

Jag är nervös inför onsdag :S kommer jag våga?? hmm

2007-11-27 @ 10:25:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0