L ö r d a g.

Idag har det hänt mycket. Red ut med Rebecka i morse och de gick super tills vi skulle rida hemåt igen då Poker blev rädd så Rebecka trillade av. Poker ville inte stanna hos oss utan sprang hela vägen hem. Tur var det för mitt hjärta bankade, tänk om han blev påkörd! Men de gick finfint.

Julle har iaf åkt till Ekebo ikväll. Orkade inte följa med utan åkte hem istället. Så har fått lite stuff av mamma då hon har varit i Ullared. Hon hittade en kappa till mig som var ungefär som den jag har letat efter i typ ALLA butiker. Har även fått de jag beställde från H&M.

   


Såå dagen har mest varit till att umgås med min underbara vovve. Tur att jag har en sån sötnos som han. <3 Älskar han över allt annat. Han ger mig alltid en puss vilket humör jag än är på! Självklart var han överlycklig över att komma hem till mor och far eftersom han får lov att sova i sängen här hemma. Bäddat gjorde han med där!

chicovalp


Har funderat lite och tänkte beställa en sån här behållare från Becali Design. Tipset fick jag från Kelly's blogg. Man kan ha sina trsoskydd eller andra bra saker man vill skydda. Jag ska ha den till det den är ämnad för! Har ej bestämt vilken färg jag ska ha än.


trosskydd

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0