G o s h .

Haha. Hade tänkt åka iväg och shoppa lite men tog en powernap på 1,5 h. Mycket skönare. Ska snart åka till min söt. Ta tåget kl fyra och så hämtar han mig i eslöv. Lillebroren ska ha folk hemma för att fira sin 19-årsdag vilket betyder att man inte känner typ något så vi har bestämt oss att hitta på något med hans päron istället. Middag ute och bio antagligen. Vi får se =)

Kommer att sakna min lille plutt men de är tråkigt för han att vara på Danneborg om jag ska sova där så han får stanna hemma med mor och far. Var meningen att jag skulle ha han i helgen men mamma och pappa skulle ändå vara hemma och ha folk så de gjorde inget! Har mycket att packa så jag får skynda mig...


image40

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0