F y n d i g t .

Jag och Rebecka har varit Emmaus som är en scondhand butik som ligger över vägen. Tänkte leta efter glasunderlägg till bordet nu när jag har fått ett snyggt ekbord i lägenheten. Hittade två olika varianter. Köpte båda man måste fixa "tassar" till en av modellerna eftersom de saknas på vissa. Fyra underlägg i sten och fem i glas. De i glas saknar "tassar". Köpte även ett stort martiniglas som jag ska ha godis i och lite accessoarer. En broch, ett hängsmycke och en "kedja" med pärlor som kan hålla ihop koftan eller tröjan. Allt för 100 spänn. Hel lyckat =)

martiniskal
fynd

Kommentarer
Skrivet av: Tina

Pröva mig fram och titta lite på www.desginadinblogg.se :)

2007-11-04 @ 18:28:38
URL: http://www.svans.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0