F r e d a g

Hej hopp.
Idag har jag och Rebecka fritidsforskat. Haha de blev en runda med hundarna då vi träffade på en massa väktare. Mitt i skogen! Tydligen fanns där en massa hus med förvaring av militärt matrial och dessa skulle fyllas på. Så Rebecka och jag fick eskorteras förbi av en väktare. Rätt flörtiga var de också!

Sen så efter lunchen så cyklade vi till pållarna för att rida litt. Trevlig var de. Testade dressyr sadeln på Fallini. Den passade sådära. Får göra litta justeringar så passar den nog. Rebecka blir bättre och bättre med sin ridning. Idag lärde hon sig vad "volt tillbaka" var för något. Kul att har någon att lära ut till. Skönt att ha häst när man själv vill det. Dessutom så får Julle kalvar igen om 10 dagar. Fast då åker de andra =( Men de är bara att vänja sig.

Imorgon ska jag på jakt efter denna jackan. Är överförtjust i den. Kommer från H&M men vet inte vilka butiker som har den. Någon som har sett den i en butik i Malmö trakten!?


image96

( Bild lånad av Kenza! )

puss.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0