Underbara skor

Well. Idag känner jag mig mycket bättre. Fick umgås med Julle och de gjorde susen. Dessutom ska jag hem idag. Träffa Chico och familjen. Hoppas allt går fint på provet. =)

Har hittat massa underbara skor som jag måste införskaffa ;) Måde dessutom bara länka till Friis & Companys hemsida eftersom deras väskor och skor är helt underbara!

najs
Sko från Bianco. Finns i svart/silver med men denna ver mer najs.

    Flower     Shoe      
Den svartvita är från Bianco och den röda är från Din Sko.


Idag ska vi har premiärkörning med traktorövningarna. Haha jag och Jessica ska äga stället. Alltid ;) Meeen hopps de går vägen. De kan väl inte vara värre än bilen. Lite större kanske. Hoppas de har försäkring =)

Kommentarer
Skrivet av: Ida

Gillar de svartvita skorna=)

2007-03-11 @ 20:55:48
URL: http://www.festizzz.blogg.se
Skrivet av: Ida

Gillar de svartvita skorna=)

2007-03-11 @ 20:55:52
URL: http://www.festizzz.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0