T o r s d a g

Haft avslutning på vårat I-val Global Miljövård. Skönt. Hade prov och såg sen film. Åkte och red Fallini efter skolan så passade Jessica Chico. Fallii gick jätte bra men blev sur för att de var fullt med vattanpölar i paddocken så vi galopperade på stubben istället. Mycket roligare!!!

Har tagit hem min julgran nu =) Julle hjälpte mig att klä den så den är super fin nu. Ska ta bilder på den sen för jag måste fixa en förlängnings sladd till belysningen. De kommer bli super sött.


image130

Granen är klädd och är rätt nöjd med tanke på att den vara större än jag hade tänkt mig =P Bättre än inget!
Just nu är lägenheten full med folk. Både Jessica, Julle, Rebecka och Peo är här =) Trevligt!

Kommentarer
Skrivet av: Mååd

Tack för att du fixade min blogg, den blev mycket fin :) hihi puss

2007-12-07 @ 13:33:01
URL: http://maddsss.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0