M å n d a g

Well...
Ny vecka. Nya tag. Nu har vi passerat första advent och jag har i princip fixat alla mina Julklappar vilket är en lättnad =) Har litt kvar att fixa. Dessutom är lyckan gjord då de ska byggas naglar idag! Äntligen.


Denna veckan

Skolan: Har möte idag med syo om praktiken. Ska lämna in den uppgiften till Johnny som jag inte gjorde förra veckan. Boka tid för omprov i arbetsmiljö till Olov som jag inte iheller gjorde! Ska även har prov i miljö på torsdag.

Fritid: Trimma min kära vovve. Hann inte med de förra veckan, ska nog göra det imorgon.

Körning: Snart halka! Köra med Johan på onsdag.

Ridningen: De blev ingen ridning alls förra veckan. Hade på tok för mycket att göra. Ska nog rida han imorgon och på torsdag. Söndag blir de nog även lite. Det beror helt på vädret.



image99


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0