L ö r d a g

Har varit hela dagen och shoppat julklappar med Mammsen i Malmö och vi var inne en snabb sväng på Burlövs Center. Vi vaknade lite lensare än vi tänkt oss eftersom vi skulle vara i Malmö när de öppnade vid tio men vi vaknade lite efter nio. Kom iväg vid elva och hemma vid halv sex. Lååång dag!


image131

Min uppsättning hemma till första advent!


Köpte julklappar till Mammsen, Pappsen, Bröderna, Kusin, Julle och jackan jag letade efter som en galning förra helgen. Den hade dom! Blev helt totalt överlycklig när jag fann den. Ringe ju till både trianglen, storgatan och gustav efter den men då hade de inte den men nu helt plötsligt fanns den. Lyckan är total - tills jag gick in på hm.se sida för att beställa hem min klänning. Då är den slut! Tror jag ska dö... Ska ringa imogon och skälla.


image99





Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0