F r e d a g

Idag så hoppade jag skolan för att jag hade sovit så satans dåligt och mina leder var bajs. Så de blev till att vila och ta det lugnt. Hjälpte till att fodra kalvarna. Måste nappa en. Han är svår. Har dessutom redan fått en favorit. Satt inne i deras box nästan halva dagen. De är bara så söta!


image150


image151


De blev julmat på kvällen hemma hos familjen Bengtsson. Nice. Riktigt gott med julskinka, köttbullar, prinskovar och allt som hör till - nästan. Men de blev till att åka med till mitt lilla vilddjur. Har saknat han så otroligt mycket. Han är den bästa. Tror inte jag har sett honom så glad som när vi kom hem. Till och med Julle var glad över att se han. Chico is the best!

image152


Kommentarer
Skrivet av: karro

Åh vad söta kossor:) God jul

2007-12-17 @ 11:24:58
URL: http://www.karropeeker.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0