Utan lögner.

Haha. Inatt blev man väckt ett antal gånger. Min kära påg ringde och berättade vad han hittade på med. Tydligen var han på The Tivoli där de var 20 men han fick komma in även om han bara var 19. Haha. Något han berättade minst tre gånger! Haha. Sen var han jätte gullig och berättade hur mycket han tyckte om mig. Då blev jag väldigt glad men hade uppskattat de liiite mer om han hade sagt när han var nykter istället. Men de var skönt att höra att man var bäst i världen även om jag hellre är det tillsammans med dig och hur glad du var över att jag tycker om mig. =D Så denna dagen verkar också bli väldigt bra, även om jag har en hög med läxor.

Too far

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0