Otur med lycka.

I morse väcktes jag av ett jewla kackel som kom utan för dörren. Kändes inte för bra faktiskt. De var Mådan som skulle hålla låda tillsammans med Diggi. Hela morgonen höll dom i gång. Ända från halv åtta. Men lyckades att somna om ett tag vid nio Fick mig på litta bättre humör! Josse var ju full som ett as igår och spydde mer än tre gånger. Rääligt. Men vi lyckades få henne med hem i lugnt tackt. Vi fick gått en sväng allihopa runt Jannes gård. Rätt fint ställe =) Byggnader överallt. Men så iaf skulle vi köra till Teckomatorp så att vi kunde ta tåget hem 12.03 Planerna blev snabbt ändrade när först baslådan ger upp och sen växellådan. Så hans mor och lillebror kom och bogserade oss hem. Antagligen blev de sån otur bara för att Janne kallade mig Flodhäst! Janne var trevlig nog att köra oss hem. Han är för snäll och stället upp! Känns jobbigt när man inte kan ge något tillbaka... =( Vill verkligen göra det. Hem kom vi.

Iaf så träffade jag Rasmus efter jag hade varit hos Gunnar och hämtat min moppe. Han och jag drog till Nova för att köpa morsdagspresenter. Vi skojjade om de mesta och de var roligt att få se han igen. Var ett bra ta sen. =)

Sen sa någon jag håller av otroligt mycket något som fick mig till att bli tårögd. Något som fick mitt hjärta att hoppa över ett slag. Nu finns de glädje och lycka så de räcker och blir över!


80861-3

Han är min, Han är allt
Han är svår att nå, men han är min ändå
Han kan få , Vem han vill
Men han säger nej till alla utom mig
En gudagåva som himlen sänt
Som ger mig allt jag vill ha
Det är sant , Han är allt
Han är min!

Tycker om dig något enormt mycket. Vill verkligen du ska veta det. De blir så kallt utan dig nära mig.
"Kan du inte höra mina hjärtslag står du för långt borta!"

a real heart

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0