Is this all I can get.

Sommar. Snart. De kommer bli en lååång sommar. Känns som att livet snart kommer ta slut. Känns som att de inte kommer bli något du och jag. Inte mer än vad vi har nu. Vi kommer skiljas åt vare sig vi vill eller ej. Får den känslan nu i alla fall. Vill verkligen inte att de ska bli så. Vill vara din. Ska kämpa. Du & Jag. Njuter av varje minut tillsammans med dig. Men vet inte riktigt var den tiden tar vägen för allt går så fort när jag är med dig. De är jobbigt.

Alla vännerna då. De kommer åka hem. Ha sin sommar. På vars ett håll. Kontakten kommer vara s vår att hålla. Men alla ni kommer jag ju se igen efter sommaren. Inte treorna precis. Bara de som har någon kvar på skolan. Ska göra denna sommaren så bra så möjligt. Bästa sommaren någonsin med massor av påhitt med vännerna. Längtar efter värmen. Längtar efter dig...


puss    Känslan du ger mig är obeskrivlig...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0