Vilken dag.

                                              Kärlek        är helt underbart...
Igår var nog en av de bästa av de bästaste! Oh my gosh... Dagen började med att man blev väckt av Pirren som skrek som en galning. Något jag inte riktigt gillade. Hade kanske inte haft väldens bästa natt men jag överlevde den. Kändes skönt att få vakna upp blevid sin underbara påg. Han fick en grogg serverad vid sängkanten av Pirren. Fast han drack nästan upp hela själv =P Dagen rullade på och jag, Mådan och Jessica. Två helt underbara vänner! Skulle aldrig kunna klara mig utan er...

Sen så tog vi oss upp till kyrkan tillsammans med alla studenter efter de hade fotograferats framför huvudbyggnaden. De var otroligt stiliga alla pågarna i kostym! Speciellt min ;-) Efter de hade sprungit ut på trappan så åkte jag och Måd med Jannes familj hem till han.

Där så var man artig och social. Inte de roligaste... Men både jag och Mådan kände oss snabbt som hemma. På kvällen så kom Diggi, Byfors, Daniel och deras kompis. Så åkte vi alla hem till Borsti för att ta oss in till Helsingborg med traktor och vagn. Asballt men blev litta kyligt efter ett tag =/ Men de gick.

I Hbg så skulle vi ta tåget hem men de var inställt så de sket sig. Fick ringa hem så pappa väckte Peter för han var nykter så han fick köra. Haha =P Halv tre var vi hemma igen! Men en kväll som man gärna hade gjort om med dessa underbara människorna... <3

De känns så jewla bra att ha en sån underbar pojkvän! <3 Han betyder verkligen allt för mig. Du blir inte av med mig i första taget... Bara så du vet ;-)



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0