Underbart.

Vill inget hellre än bara låta mig vara vara din. Känner mig så glad när jag är med dig. Även om jag mår dåligt får du mig att må bättre bara genom att titta på mig. De är skönt att få vara din.

Har mest tagit de lugnt denna veckan. Varit på väla är väl de mest händelserika. När treorna skulle åka på balen igår var också väldigt trevligt. De var ´så stiliga alla pågarna. Tänk. En massa bönder i kostym och frack. Känns som att de kommer ta lååång tid innan de kommer att hända igen. Blev litta svartis att de inte var jag som fick stå vid min pågs sida. Han var så otroligt stilig och snygg. Meen han kom ju ändå hem till mig sen! =)

Var på gille igår kväll. Kändes rätt dött. Semlan deckade hos Stiffe så hon sov nog där inatt =P Sen så fick jag ränna runt med Thomas överallt. Vi var även hos Linn och sjöng kareoke. Jag sööög stort. Har verkligen ingen sångröst. När treorna från balen väl hade kommit hem, sådära två timmar tidigare än de hade tänkt från början, så upptäckte de att någon hade luftat masens däck på vänster sida. Han var fly förbannad. Men de gick väl. Janne skulle sova hos mig för Hanna och Stefan skulle sova i deras rum men Petra var gnällig och sa att han inte fick vara där. Bengan sa till när hon hade gått in på sitt rum så släppte jag in han genom källaringången ;-)

Idag har jag värsta migränen. Vill inte ha de. Spänner över tinningarna och pannbenet och känner mig från och till illamående. Gick på matten i morse sen klarade jag inte mer. Hoppade över idrotten och arbetsmiljö & säkerhet. Sov istället. De hjälpte inte särskilt mycket men bättre än inget. Känne rmig litta smått piggare men fick ingen lunch. Sov ju istället.

De är fredag imorgon så de känns rätt bra. Låång helg. =) Dessutom har Janee lovat att vi ska gå på bio. Hoppas han kan hålla de iaf. För resten han ha rlovat kommer han inte ihåg! Ahahahah....!!! Meen de kommer väl fram så småningom förhoppningsvis.

tröst

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0