Svävar.

                                   Svävar
Har delat ut rekam idag. Dö tråkigt. Janne var underbart snäll och hjälpte mig. Men en sak är säker att jag ska inte fortsätta med de. Dåligt betalt och rätt slitsamt. Vi gjorde iaf det och i den heta sommarvärmen bestämde vi oss för att åka och bada. Skulle till Lomma men Diggi ringde och såg till så att vi hamnade utanför Torna Hällestadvid sen sjö där. Mysigt och inte särksilt kallt i vattnet. Diggi var tvungen att bada i en sjö för de fanns fiskar i havet! Hehe jag tyckte de var litta roligt. Som att de int ekunde finnas fiskar i en sjö...? Så vi badade hela gänget för Diggi hade med sig Daniel också Han kom ihåg mig för en gångs skull! plus två andra tjejer, Emelie och Petra tror jag de hette.

På kvällen tänkte vi grilla med de andra men skippade det och hade de mysigt hemma med glass och film =) Var skönt att bara slappa ihop med min sötnos. Känns underbart att vara tillsammans med han. Saknar han redan men vi ses väl snart igen. Jag, Janne, Borsti, Mikaela, Stefan, Hanna, Jenny och Lindgren ska upp till hans stuga i sthl-skärgård. Ska bli mysigt =D Men nu får jag nog ta och sova! PUSS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0