Sötnos.

Tänker på dig hela tiden. Går inte att sluta. Vill inte vara ifrån dig... Nu kommer de blir en vecka ifrån dig. Önskar jag kunde få va med dig hela tiden. Men de går ju inte. Får stå ut. Igår så tjatade du bara hela tiden om hur mycket du tycker om mig. Blir så glad av att höra det! Du är så söt som ringer varje dag och frågar hur de är med mig och vad jag har hittat på med under dagen. Tycker bara mer och mer om dig för varje dag som går.... Hoppas du gör de med mig med.... Denna sommaren blir nog den bästa ändå, tack vare dig!

Ska klä på mig och cykla ner till Rusta nu innan de börjar regna. Mor ville att jag skulle köpa lite stuff till henne. Sen blir de till att städa hela huset =/ Men de behövs göra. Chico gör inget annat en skitar ner =(

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0