Sköna dagar.

Skrev ett bra inlägg men råkade klicka på fel knapp så allt försvann =S

Såg matchen hos Lindgren igår.Var där med Janne. Stefan, Diggi, Jenny, Masen, Pirren och Nicklas var också där. Trevligt att träffa alla igen. Sov hos min sötnos sen. Var skönt att få träffa han igen =)

Har ridit på Vance i Harbo Ljung tillsammans med Ici och Bex. Såå skojjigt vi hade. Roligt för både mig och Vance att göra något annerlunda för en gång skull...

Fick spel på msn innan när jag snackade med min sötnos. Tydligen ville msn inte som jag. Så jag blev rätt pisst off då. Men min snygging skickade ett jätte gulligt mms där de stod att han hade världens finaste älskling =D Vadå att man blev mega glad! Så nu längtar jag ännu mer efter att få träffa han igen. Även om jag gjorde de i morse =/

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0