Jess & Jag

I helgen har jag varit hos min sötnos. Mådan var också där och besökt sitt ragg. Pågen, Nisse och Jag var och kollade på ny bil till han i lördes. Var även på Väla och en sväng i Danmark. På kvällen var vi vid Odensjön och grillade. Mysigt. Åkte hem i söndes med Mådan. Far hämtade oss.

Jess & Jag

Idag har jag målat på vårta garage. Ska göra de resten av veckan med. De blir gympa vid alnarpsparken ikväll. Kom och gló på mig och Måd då! Kl sju... Ska ner och brassa käk nu.

Gympan kändes jewligt seg. Kändes som att jag borde kasta mina knän åt helvete.... Men får nog låta bli det. Efteråt kändes de iaf litta bättre. Men nu längtar jag bara efter min kära påg.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0