Hoppsan.

Dagen har varit rätt givande. Har nog aldrig känt mig så slö som jag gjort idag på ridningen. Hade Nike. Gick väl sådära. Fick iaf ordning på "slutan" till sist. Mia var nöjd med min insats även om vi hade haft en seg start. Matteprovet kändes inte så bra i skolan iheller. Hoppas innerligt på ett VG i matte A men innerst inne vet jag att jag bara kommer få G. De är väl allt =(

Nu ikväll efter ridningen så ville Diggi att jag och Mådan skulle komma hem till han och grilla. Men icke. Vi kund einte ta oss dit så Diggi var gullig och hämtade oss. Hemma hos han väntade Borsti, Nicklas och Byfors. Så vi grillade. Smaskens var de. Har nog inte varit så mätt på länge! Senare kom Jenny och Lindgren och Daniel på egen hand. Borsti var rastlös och kände att han var tvungen att åka hem för han skulle till strippen i hgb. Nicklas och Byfors fick hänga på. Janne kom en stund senare och jag blev väldigt glad att se han =) Till slut bestämde vi oss för att åka någonstans så Lindgren och Jenny åkte hem och vi andra åkte hem till Daniel för att byta till hans bil. Fick åka med Daniel medan de andra körde själva. De är rooligt att åka med Daniel =P hehe.

Nu är det min favoritreklam på tv. Ni vet den med nykelpigorna i peugeotn. Hihi.
80861-11
Kan inte tänka på något annat än dig. Ständigt är du i mina tankar. Tycker om dig otroligt mycket. Är så glad över att få vara din. Känns skönt att tänka att du är min. Bara min. Vill inte de ska förändras...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0