Helgen som gått.

      Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar, hos dig är jag allt...        

Fredag
Hade Nike på ridningen. Jag kände mig rätt lat. Vi jobbade med sluta, eller var de öppna!? Iaf så gick de väldigt bra tillslut när jag fått ordning på mig själv. Kändes väldigt skönt =)
När jag kom hem ringde Diggi och sa att de var grillning hos han. Så han kom och hämtade mig och Mådan. Där fanns andra busa som Byfors, Borsti, Nicklas, Lindgren och Jenny. Senare kom Daniel och Janne. När Lindgren, Jenny, Byfors, Borsti och Nicklas dragit så tog vi andra oss ut på äventyr i Daniels bil =P Hehe de är för roligt att åka med han när han kör och Diggi håller på att gnata hela tiden =) Men Mådan hade turen att få sitta fram ;-)

Lördag
Var hos vetrinären med Chico. Sen till B-Center. Fick en stickad tröja, en tröja, ett linne och nya strumpbyxor. På eftermiddan tvingade jag hit Janne att följa med familjen och kolla på lägenhet som våra vänner har i Turning Torso. Riktigt fräsigt var de!!! Snacka om höjdare =P Haha. Janne stannde hos mig över natten så vi mös och kollade på film.

Söndag
De var underbart att bli väckt av sin påg =) Finns de något bättre? Skulle inte tro de va! Han är helt underbar. Kan ju inte tänka på något annat än han... Vad skulle jag göra utan han....
Vi drog till B-Center för att köpa ny telefon till snyggingen. De blev en w810i. Bleev något svatsjuk. Men jag överlever. SEn var vi hemma och njöt av solen sen var jag tvungen att åka på hundkursen så då åkte min sötnos hem. Efter kursen red jag Vance och fick Gunnar till att rida lite. Har inte sett han så glad på lääänge! De var roligt att se han så glad. Slappade hela kvällen.

Måndag
Tandläkaren halv åtta på morgonen. Fick gjot klart min rotfyllning och lagade en annan tand. Men slipper gå dit på lääänge nu! Skönt. Känner mig otroligt lättad. Sen sov jag en stund innan jag åkte in till Malmö med Set och så mötte han Martin där och jag själv strosade runt och va i de Spirit affärerna som finns där med hittaede inte ett skit. Va redigt sur! Mötte även Sebbe senare och fick pengar av han.
På kvällen så åkte jag till eslöv och mötte min snygging där så åkte vi till hbg och kollade på bio. Såg Freedomland. Den var bra i början men blev litta seg i slutet. Sov hos han.

Tisdag
Tog de lugnt hos min sötnos tills jag skulle ta tåget hem. Fick present av mamma när jag kom hem för att jag skulle sluta skolan =) Blev jätte glad. Sen var de hundkurs och jag Chico hade jätte kul där. Han skötte sig exemplariskt. Mycket nöjd. Ska packa och sen åka till Svalöv. Längtar tills min sötnos kommer hem från Danmark =)

Du gör mig hel...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0