Gul färg.

Har målat idag med. Rätt trist i längden men fick lön idag! Hehe den var fin =) Ska måla litta imorgon med. Var på Nova idag med Mådan och Mammsen. Vi införskaffade oss present till Semlan. Jag köpte ett skärp på Spirit. Hittade inget annat. Lär ta en evighet om jag skulle hitta något. Var lättast med ett skärp. Mådan och jag gysade oss runt i alla butiker. Jag tjatade evigt om en ny bikinitopp till henne men de ville hon icke för alla var för små så henne ballonger trillar ur =P Skojjsigt! Haha Sen spanade vi in ett gäng bönner som var där vilket vi avslöjade dom med att tre av dem hade tofflor på sig. Vem fan har de när man shoppar!? =S Sen hade en arbetsbygor och jobbekänger. Mitt i allt skrattande och fnissande kom vi på att han ena nog var Manges storebror Henrik. Väldigt likt och vi fick en bekräftelse genom att de stod Kornheddinge på hans tröja. De slog sig ner på Makedonkan där vi hade tänkt äta och när vi väl slog oss ner kände vi oss väääldigt uttittade. De snackade nog rätt mycket om oss skulle jag tro....

När vi väl kom hem såg jag mitt efterlängtade pogram Lyxiga Skor på fyran. Borde spelat in de men vi ha ringenstans att spela in de kom jag på då. Vi bestämde oss att efter pogrammet skulle Måd få en betydligt kortare frisyr. De fixade jag med en nyslipad sax och en massa fniss. En någerlunda ny frisyr som man står ut med. Nää de blev faktiskt jätte bra och kommer någon och säger något annat kanske jag ska klippa den med!!! =P

Längtar tills jag får träffa min sötnos. Även om jag fick träffa han igår känns de som en evighet sen sist. Litta vemodigt att vara utan han. De två veckor jag får utan han sen kommer bli förjävliga. Vill inte att de ska komma dit,,,

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0