En riktig smmardag.

                                        

Nu är man utan alla treor. Skolan kommer bli tom utan dem. Kommer sakna min påg mest!

Igår var jag hos kusinerna i Marieholm. Vi åt middag där. Grillat. Såg även fotbollen. Kasst av sverige att spela så dåligt. Vi borde vunnit den matchen. Men lätt att vara efterklok. Åkte hem till min trötta påg på kvällen. Han var ensam hemma så vi såg lite på tv sen så gick vi och la oss. Hela dagen har jag varit ute i de fina vädret. Vi var även i Billinge och hämtade ensilagebalar. Skulle varit tillbaka till min hundkurs men några balar på vagnen höll på att trilla av så de med att hålla tiden sket sig. Var iaf skönt att få tillbringa dagen tillsammans med pöjken. Fick åka beach buggyn hem =P Mysigt. Litt kallt kanske men ljudet ä de inge fel på!

Nu är de dax att se sista biten på Tatanic och sen ska jag sova....


Brunett & Het, jo tack jag vet!





Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0