Blå färg.

Har målat klart de sista av de bytadebärdorna på garaget idag. Känns jewligt skönt =) Men sen ska vi måla om allt =S De kommer bli dryyygt. Men fick iaf betalt för målningen idag. Fick tre fina tröjor och en piké. Känns rätt shysst men behövde litta nytt i gadroben eller rättare sagt man behöver alltid nytt i gardroben =P

Har blivit jätte svullen om mina fotleder. Har ont så in i helvete och jag går som en anka =/ Känns hemskt. Dessutom ska jag jobba imorgon. De bådar inte för gott för mig. Men min sötnos har mobbat och tröstat mig lite med att jag skulle få en permobil av han som jag kunde åka omkring i =P Ska jobba i stallet imorgon tillsammans med Annika för Walle systerna är på Island. Lite fuskigt. Hade gärna också åkt dit. Bada i varma källor och rida islandhäsrar. De hade varigt något =D

Chico är nog världens gosigaste vovve. Var tvungen att vara hso mig hela tiden när jag målade vilket resulterade i att han fick färg på örat, över ögat, på morrhåren och på nosen. Haha han såg ut som en liten indianhund. Skrattade gott åt han. Dessutom har han blivit helt frälst i att leka med Olivia och hon är minst lika lycklig över att få leka med han! Så skönt de var när man var liten...

Älskad


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0