Veckan.


Har inte skrivit på ett tag. Har inte pallat sitta så mycket vid datorn. Känns rätt dött att fördriva tiden där =/ Sååå de blir till att vara ut istället. Veckan har jag gjort allt för att den ska gå fortare. Känns konsigt att ha en sån enorm längtan efter att vara nära han. Har aldrig kännt de innan. Är inte riktigt van vid det än. Men man lär väl sig. De ska väl gå med tanke på att jag ska få träffa han imorgon!
Idag har Farmor, Annie och Ove varit här hemma. Vi var och träffade dom hemma hos Farmor igår. Skönt att få träffa lite släkt som omväxling. Har även införskaffat tre nya leksaker till min söta vovve =)
Har dessutom övningskört idag. Gick inte åt helskåtta som de gjorde förra gången. Fick lite självförtorende idag och hoppas jag får mitt körkort innan jag är 20 iaf =P Meeen man ska ju inte säga för mycke...

Dessutom var Magnus - min gamla musiklärare - på tv ikväll. Var väldigt trevligt att se att han fortfarande lever =P
Carnita.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0