Stranden.

Idag ha rjag varit på stranden med Mor, Far, Lena och Jocke. Trevligt. Var där från typ tio till halv två. Skönt. =) Sen var de hem och slappa. Hittade mina solglasögon som jag har varit av med ett tag. De låg gömda under sängen. Hade tittat där men när mamma tittade där så hittade hon natuligtvis dem. Orättvist. Bestämde att de skulle bli mat på stranden eftersom föräldrarna inte skulle käka hemma. Drog med mig Madde, Danne (grannen), Emmelie, Bex och Ici. En trevlig besättning av folk. Mycket uppskattad kväll. Sen så blev de klart att vi skulle till sthm med LIndgren, Jenny, Bergman och Maria. Möjligtvis var de så att David och Mi också skulle med. De får man väl se. Har dessutom bestämt att vi skulle ha litta partaj hos min sötnos kanske sista helgen denna månaden. Fast de blir väl litta trist senare... Får stå ut! =/


Strand


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0