Liseberg.

Jahapp. Helgen har gått i en rasande fart. I fredes var jag som sagt hos Semlan. Träffade en massa trevligt folk där och sen fick man se hur Semlan bodde. Där verkade väldigt trevligt. Fast de var lite segt på slutet när vi väntade på att Janne skulle komma och hämta mig och Madde. Han hade varit i Hbg och varit på bio med en hög vänner. De hade sett den nya Fast and Fourius.

Sov hos Janne och åkte med Diggi till Liseberg på lördagen. De var jag, janne, Diggi, Nicklas, Madde, Jonna, Johan, Roslund, Bergman, Mi, Maria, David, Oskar, Sandra och Lindgren. Trevligt =) Åkte en massa karuseller hela dagen och varit inte hemma för att sova i Danneborg vid tolv. Skönt var de. =)

Idag har jag varit med Madde och Janne. Solat och bada. Hämtade även Peo i Hbg från hans jobb så åkte vi till T-bryggan i Lomma för att bada. Blev glad över att få tillbringa dagen tillsammans med min sötnos idag med. Men längtar redan jätte mycket efter honom. Vill vara hos han nu... <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0