Körsbär.

Idag så har jag varit på stranden hela fyra timmar. Höll på att dö av värmeslag. Där var riktigt varm. Orkade nästan ingenting när jag kom hem så jag låg mest på soffan och kollade på tv. Skönt =) Kollade på film och så. Hjälpte mossan med käket litta senare och därefter drog jag hem till Mådan för vi skulle ta en tur med vovvarna. Men först skulle hon käka och Peo ringde henne hela tiden hehe =P Önskar iaf att min sötnos kunde höra va sig. Skickade sms innan men han verkade inte ha tid att höra av sig men han var visst upptagen med sin bil... =/ Sånt man får ta men har svårt att vara utan han. Brukar klara mig rätt bra i vanliga fall men de är något speciellt med han som gör att jag vill vara nära han hela tiden... Tycker om han något otroligt!


Körsbär.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0